Puan vermedi·640 syf.····Okunma: 09 Mart 2026 07:40 القرا باسم ربك الذي خلق
(Yaratan Rabbinin adıyla oku!)
Avuç içime sığan bu minicik meat ile başladım okumaya. İki senedir de elimde, düşe kalka bitirebildim sonunda. Rabbim bana bu ramazan da bu güzel nuru nasip etti. Senelerdir yılda bir iki defa hatim ettiğim Kuran-ı Kerim'in bana ne demek istediğini hep merak etmiştim. Evet okuyorum ama ne için okuyorum bana ne söylüyor diye hep düşünmüştüm. Evet doğduğum andan beri inanıyorum ve iman ediyorum Elhamdülillah bunda bir sıkıntı yoktu ama neye ve kime ne için inanıyordum ya da hangi değerler için yaşıyordum bunu tam oturtamamıştım kafamda ve imanımın bu yönde süpheyle olmasına istemedim. Imanın taklidi iman mi yoksa takriri iman mı anlamam gerekiyordu. Böyle böyle uyandı içime okuma arzusu ve Rabbime sonsuz kere şükür ederim ki iyi ki bu hissi yüreğimde uyandırdı. Iki sene de okudum, düşündüm, sorguladım, inandım, sadece ondan bekledim, elimden geldiğince doğru olmaya calştım yoni redildiği gibi almaya çalıştım. Emrolunduğun gibi dosdoğru ol yeti, Hüd Suresi Suresi 112. ayet
Belki görünürde avcuma sığan bir boyutta ama bana kattığı değerler yerlere göklere sığmaz. Kalbinde zerre şüphesi olan kendini dünyaļinsan zihniyle oluşturulmuş delilleriyle doldurmasin doğruyu rabbimde arasın her şeyi en açık hatiyle bize veren sadece a. Bugünüme Elhamdülillâh