Kitapta ana karakterin salaklığı insanı çıldırtıyor. 2 ay önce arkadaşını randevu sitesinde tanıştığı doktor olan sevgilisi öldürüyor. Ölen param parça arkadaşını ana karakter buluyor. Katil kullan at telefon kullanıyor. Randevu sitesinde tanıştığı kadınları öldüren bir seri katil olduğu anlaşılıyor. Kız en fazla 2 ay dayanabiliyor ve katil bulunmamasına rağmen bu siteden randevulara çıkmaya devam ediyor. Sonra doktor olan ve evine 2 sokak ötede karşılaştığı adamla sevgili oluyor. (Zaten burdan sonra kitabı okumak son 10 sayfaya kadar iyice işkenceye dönüşüyor.) Eski sevgilisi olan polis bana kontrol edeyim demesine rağmen o kadar rahat ki onu bile kontrol ettirmiyor. Adamın farklı telefon kullandığını bilmesine rağmen hiç konusunu açmıyor ama bir toka bulunca her şeyi anlıyor. Ne tesadüf ki her şeyi anladığı gün meğer daisy bunu ve sevgilisini öldürmeye karar vermiş zehirli şarap içiriyor. Yalan yok katilin daisy çıkması şaşırtıyor. Ama bu bile arada okuduğun 200 sayfalık saçma sapan kurguyu kurtarmaya yetmiyor.