Öncelikle güzel bir kitap kurgusuna bayıldım ve yazarın diğer kitaplarını da alıp okumaya başladım. Film kitapla %90 aynı gittiyse de sonunu kitaptan çok daha güzel bağlıyor. Burdan sonra spoiler.
*Spoiler*
Ya karnına kitap koydurma nedir allah aşkına. Gerçekten kitabı okurken hiç geçmedi bana ne kıza işkence ediliyormuş gibi geldi ne de adamdan intikam alınıyormuş gibi.
*Spoiler*