·344 syf.····Okunma: 13 Mart 2026 13:22 Kitabın dili çok net ve süs içermiyor. Herkesin kaldırabileceği bir kitap değil. Rahatsız edici.. savaş ve fakirliğin etik değerleri ne kadar yerle bir ettiğini gösteriyor.
Kitabı okudukça bu yazar ne yaşamış ki bunları yazabilmiş diye düşündüm ve araştırmaya girdim. İlk bölümde ikizlerin yaşındayken Dünya Savaşı’nı yaşamış. Kanıt bölümünde, ülkesinden kaçarak İsviçre’ye sığınmış ve orada hep yabancı ve yalnız kalmış