·540 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2026 00:00 SPOİLER İÇEREBİLİR...
Aklımda o kadar çok soru işareti bıraktı ki kelimeler kifayetsiz kalır.Okurken bana aile sıcaklığını derinden hissettiren,yolculukları boyunca acılarını,üzüntülerini ve dertlerini derinden hissettiğim bir hikayeydi.Ama cevapsız sorular çok.Tom´un akıbeti ne oldu,noah,conner`a ne oldu.Ve dürüstçe söylüyorum ki neden böyle garip bir son.Gerçekten mutlu sonu hak eden bir kitaptı.Al`ın evlenip çocuk sahibi olduğunu,noahla connerın tekrardan aileye katıldığını görmeyi çok isterdim.Ve casy...üzümlü kekim.Bu hikayede yanan o oldu.Keşke yaşasaydı...rosashanın çocuğuyla birlikte mutlu olduğunu görmeyi çok isterdim.Eğer hala okumadıysanız bir şans verin bence.