NGK'den Kırık Kalplerin Şarkısı(SPOILER Uyarısı)
10/10
·544 syf.··
2026 10. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2026 18:04
SPOILER Dora'yı okumak beni çok korkutuyordu hatta bu yüzden başlayamadım Gecenin'e.Gerçekten de korktuğum kadar varmış.En çok da üzen bence Maya'nın sevilmekten korkmasıydı.Fetih gerçekten de çok ama çok iyi bir adam.Kurgusal olduğu da bu yüzden belli zaten.Böyle seven zor değil,hiç bulunmaz.Fetih,biriciğim,kumral;iyi ki varsın.Beni de Maya gibi bir karanlıktan çektiğin için.Hayatta bazen zor günler yaşıyoruz.Hepimiz yaşamak için tutunuyoruz bir şeylere.Her ne kadar kurgusal da olsan.Dinlenilecek bir limandın sen. Acı seni dik tutacak. Maya çok fazla acı yaşadı bu kitapta.Çok kan kaybetti.Dora bu yüzden korkuya doğru atılan bir adım belki.Bir o kadar de değişti Maya.Kalan korkan küçük Maya büyüdü ve yerini kanla yıkanan Amelya aldı.Dila'ya öldürmesi hepimizi mutlu etmiş olabilir ama zor bir karardı.Bunu Ayaz'a yapması da öyle.Ama en çok üzen Doruk Ilgaz oldu.Doruk,her defasında daha çok öldürdü Maya'yı.Ama en büyük hamlesi sondaydı.Doruk o yüzden hepimizin kanayan yarası.Her çocuk anlamaz,ikinci seçenek olmayı.Ama bu da yapılmaz be.Bu kadarı da olmaz. Doruk Ilgaz öldüğünde bile bu kadar ağlamadım ben.Doruk yapmaz diye ağladım,dağıldım.Ama en çok canımızı yakan en sevdiklerimiz değil miydi zaten? Eğer dikkatli bakarsanız hgoi'nin çok benzediğini görürsünüz.Örneğin gökyüzü;hgoi'de gökyüzü kutsal bir kavramdır,hatırlarsanız Maya'nın gökyüzü de Doruk'tu.Bu gerçekten çok hoş bir detaydı. Kitabın son bölümüne gelecek olursak gerçekten ağır bir sondu.Herşeyin yalan olması çok koydu.Yeşil yol,özellikle.Esila'nın sözleri beni çok etkiledi.Heyecanla Amelya'ya başladım. Unutmayın bu bir peri masalı değil,gecenin hikayesi
Gecenin Hikayesi - DoraN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20232,409 okunma
·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.