·640 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2026 21:03 Uzun uzun anlatmak isterdim ama onun yerine sadece hislerini paylaşıcam
Bu kitabı almadan önce bile bol bol incelemelere baktım fikir edinmek istedim ama çok yetersiz kalmıştı hepsi. O incelemeler yüzünden bu kitabı satın almak için bile geç kalmışım çok üzgünüm.
Kesinlikle kitap hiç durmak bilmeyen bir aksiyon ve fantastik olaylar barındırıyor. Ana olaylara tatlı bir aşk eşlik ediyor. Bazı tahmin edilebilir detaylar olsa da sonu ve bazı olaylar beni şaşırtmayı başardı. Evet ufak tefek klişeler de barındırıyor ama kesinlikle beni tatmin etti ve ağır bir RS döneminden çıkardı. Bazı diyaloglar beni çok eğlendirdi kimisi hüzünlendirdi.
Tüm fantastik severlere öneriyorum