Felsefi bir roman... Kitapta birey iktidar arası ilişkileri çözümleme gayreti net bir şekilde görülüyor..Bireyin iktidar karşısında nasıl konumlandığı ve onu nasıl yeniden ürettiği, bireyin iktidara karşı durma potansiyeli ve iktidarın bireyi dönüştürme gücü üzerinden okunabilir. Ahlaki ve varoluşsal sorunlara parmak bastığını da düşünüyorum güzeldi yani..