Kitap ağır bir karanlık asker kurgusu. Başındaki uyarı sayfasına dikkat etmenizi ve ona göre okumanızı tabsiye ederim.
Bol bol kan, sürekli kan, sadist zevkler, ana karakterlerin birbirine fiziksel ciddi hasarlar vermesini okuduk ama uzatmak istemiyorum sonu bana derin bir nefes aldırdı. Ben dark romance seven biri değilim. Bazı yerlerinde sinir uçlarım sızladı ama sonu da kötü bitseydi delirirdim sanırım. Çok açık uç, çok soru işareti vardı ama bir şekilde en azından sürekli ‘şimdi düzelicek dediğimiz yerlerde daha kötü olan olay örgüsü’ okumadık.
Yavaş yavaş ana karakterler daha aklı başında hareketler yaptı. Ara sıra okuyucuyu şaşırttı. Bir yerden olayların düzlüğe çıkması iyi geldi.
Dark romance severler bu kitabı okumaktan mutluluk duyacaktır eminim