Temiz havayı ciğerlerine çekti. Tanrım,burda olmak muhteşem bir histi. Burada soludugu hava sehirdekiyle karşilastırilamazdi. Manzara göz kamastiriciydi ve sessizlik o kadar derindi ki neredeyse kendi nefesini duyabiliyordu. Ağaçların arasında kaybolmayi seviyordu ama bu gerçek anlamıyla kaybolmak değildi. Insanlardan kilometrelerce uzakta olduğu bir yerde doğayla baş başa,yapayalnız olmak hissi içinde kaybolmakti.. ..