·213 syf.····Okunma: 11 Mart 2026 00:05 Başlarda kitabı kısa sürede okuyamadım bitiremedim kısa sürede daha doğrusu. Ondan biraz sıkıldım, dedim ne zaman bitecek falan diye. Ama kitabı elime aldığımda Saadet Şen ile daha da yakınlaştık gibi hissettim kitabın sonlarında. Gerçekten hadi kalk ayağa dediğini hissettim, sana inanan inanmayan kim varsa göster onlara kim olduğunu dedi ve keşke yüz yüze tanışma şansım da olabilseymiş. Belki daha sonra olur kim bilir sonuçta bazen bir kişinin inanması yeter öyle değil mi?
Böyle bir kitap iyi ki çıkarmışsınız, alıntılar güzeldi, yaşam hikayeleri, hiç bilmediğimiz hayatların nasıl olabileceği… Bilip unuttuğumuz ama aklımızın derinine kazımamız gerekenleri hatırlattınız belki de. Ben memnun kaldım sizinle tanışmaktan, iyi ki
Umarım devamı gelir, beklemekteyiz