neden bilmiyorum ama beni kendisine çok çekemedi. evet sonu baya ters köşe falan ama eksik bir şeyler vardı kitapta benim için. hikayenin gidişatı çok klişeydi galiba onu sevemedim? taş kağıt makas’ı daha çok beğenmiştim onu okumanızı öneririm ilk olarak.