direkt çok kötü. karakterlerin yavanlığı,korkunç toksik konusu ve yazarın olayları falan derken kitabı yarısında bıraktım. önyargılı olmadan okuyacaktım tıpkı verity gibi -ki onu baya beğenmiştim- ama o kadar akmadıki anlatamam. yarısını anca okuyabildim.