9/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2026 15:17
​️ Salveeeeeeeee 🪽 ​@ilknur_yaylimates ’in kaleminden çıkan "Son Nefese Kadar" eserini elimden bırakamadım desem yeridir. Bu kitap benim yazarla tanışma kitabım oldu ve kalemine gerçekten bayıldım. İçinde ne ararsanız var; aşk, ihanet, tutku, sırlar, kopmayan bağlar, kıskançlık, inatlaşma ve bitmek bilmeyen bir intikam... ​Hikaye öyle bir kurgulanmış ki, başta ben ne okuyorum diye kendimi sorgularken buldum. Kitap hikâyenin sonundan başlıyor ve biz geçmişe doğru sarsıcı bir yolculuğa çıkıyoruz. Okurken aşkın sadece mutluluktan ibaret olmadığını; acının, gururun ve gözyaşının da bu duyguya ne kadar dahil olduğunu iliklerinize kadar hissediyorsunuz. ​Gelelim konusuna; ​Hacker dünyasında "Kızıl Kraliçe" olarak tanınan dahi yazılımcı Mısra, stajının daha ilk gününde kendini korkunç bir canlı bomba eyleminin tam ortasında bulur. Kader, onu o alevlerin arasından çekip çıkaran ve elini bir an bile bırakmayan "Kral" lakaplı Cesur Baybars ile yollarını mühürler. Ancak Cesur; fevri tavırları ve insanı bazen çileden çıkaran kıskançlığıyla hiç de kolay bir adam değildir. ​11.11 detaylı tehdit mektupları ve geçmişin karanlık intikam yeminleri peşlerini bırakmazken; Mardin’in dar sokaklarındaki nefes kesen motor sahnelerinden, aile içindeki sarsıcı sırlara kadar her sayfa gerçek bir sınav gibiydi. Karakterlerin o kusurlu ama bir o kadar gerçek hallerine bazen çok kızdım, bazen de Mısra’nın yaşadıkları karşısında gözyaşlarımı tutamadım. İki yaralı ruhun aynı yangında yanmayı seçişine şahitlik etmek bambaşka bir histi. Sadece ana karakterleri değil, hikayeye can veren yan karakterleri de çok sevdim. ​ Aşkın her halini iliklerime kadar hissettiğim bu kitabı okumaktan çok keyif aldım. Uzun süre etkisinden çıkabileceğimi de pek sanmıyorum. Kesinlikle şans vermeniz gereken sarsıcı bir hikaye... ​Kitapla kalın "Hayat bazen tepetaklak gitmeye başlayınca düzelmesi gerektiğinii hatırlamıyor beyinsiz. Zaten dibe çakmışsın mübarek, fazlası şerefsizlik değilde ne!..." ● "Aşk mutluluktur zannederdim meğer acının dibiymiş..." ●" Umut eşittir beklemek. Beklemek eşittir acı. Umut ölür. Sonra da acı usul usul geçip gider..." #okurdunyasiiyorum #sonnefesekadar #calıkusuluukitapl
Son Nefese Kadarİlknur Yaylımateş · Parana Yayınları · 202646 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.