8/10
·136 syf.··
2026 20. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mart 2026 00:06
#kitapyorumu "Hepimiz kırılacağımız anı bekliyoruz, değil mi? Bu sadece bir mola yeri." Mola Yeri 'ni bir süredir merak ediyordum. Dehşet Apartmanı'ndan yazarın kalemine zaten aşinayım. Bu kitapta da yazar beni yanıltmadı diyebilirim. Abe’nin babaannesine yetişmek için çıktığı o gece yolculuğunda olaylar aslında sıradan bir yol hikayesi gibi başlıyor. Issız bir otoyolda verilen küçük bir mola… Ama o eski benzin istasyonunun tuvaletinde kapı kapanıp da Abe yalnız kaldığında her şey bir anda değişiyor. Sanki o daracık yerde sadece Abe değil, biz okuyucular da kalıyoruz ki benim en çok gerildiğim kısım bu oldu klostrofobik bir insan olarak. O alanda yaşadığı şeyler gerçekten mi oluyor yoksa korkularının bir yansıması mı, bunu düşünmek bile gerilimi artırıyor. Kitap sayfa sayısı olarak çok uzun değil ama geride bıraktığı his biraz fazla düşündürücü. Bence bazen insanın en büyük korkusu dışarıdaki şeyler değil de kendi zihninin içinde saklı olanlar oluyor. Kısa ama akılda kalan kitapları seviyorsanız, bu kitabı da severek okuyacağınızı düşünüyorum. @catnassidy @noxyayinlari Semra #engelsizokurlaokuyoruz #molayeri
Mola YeriNat Cassidy · Nox Yayınları · 2026106 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.