·416 syf.····Okunma: 11 Mart 2026 17:10 Bana göre çok iyiydi. Diğer kitaplarından da tanıdığımız Adam Fawley ve ekibi iş başında. Gerçi bu defa Adam Fawley'in başı belada. Adam'ın karısı Alex'le olan bölümlerini okumayı seviyordum ve onların nasıl tanıştığını merak ediyordum ki burda onu da okuma fırsatımız oldu. Öyle bir yerde bitti ki kesinlikle devam kitabı elimin altında olmalıydı. 5-ci kitap var ama diğer kitapları daha çevirilmedi diye biliyorum. Keşke hemen çıksa ara vermeden okusam