Oldpr

@Oldpr
7/10
·88 syf.··
2017 53. kitabı
Okuduğum ilk kitaptı zamanında.2011 de bitirmiştim. Daha sonra tekrar okudum. Böylece iki kez okuduğum ilk kitap oldu. Sevdiğim güzel bir klasik. Macerası da güzeldi. Eğlenceli sayılabilirdi. Benim için özel bir kitaptır.
Karlar KraliçesiHans Christian Andersen · Serhat Yayınları · 0622 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.