Biraz ikisi de aslında diye düşünüyorum. Bazen mevzuların derinliği, bazen de günlük iletişimlerin içinde saklı olan o görünmeyen taraf… Okudukça insanın aklına farklı kapılar açılıyor. Güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim, size de keyifli okumalar diliyorum. 😇🤗