NisaN
@NisaN_22 · 3ay
Takip Et
Gece sakinlerine :)
“ ey aşk, tapınağın nerde senin, bıktım artık manastırların yalnızlığından. ” seferis
16 beğeni
·
99 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap