Yani şu kitabın tam 19. Baskısını okudum. Böyle toplumu Allah ne etmesin ne diyim ben daha. Yazarın köşe yazılarını topladığı 1999 yılında yazdığı bu kitap yazarın doktor olmasına rağmen hiçbir şey anlatmıyor. Kelimenin tam anlamıyla boşluk gibi bir kitap. Çok rahatsız ediciydi. Niye bitirdim bilmiyorum. Kendime de ayrıca kızdım. Ama umut işte belki güzeldir belki iyidir diye diye Bitirdik kitabı.