·120 syf.····Okunma: 12 Mart 2026 22:26 henrik ne kadar da empatik biriydi. kendine yapılan tüm kötü şeylerden sonra bile kendini sorgularken buldum onu. konrad ile hesaplaşmaları, olayları yorumlayışı, kabullenme penceresi çok etkileyiciydi. keşke bu kadar iyi biri olmasaydı demedim değil.