Bu kitap beni boğdu boğdu duvara attı. O kadar bunalttı ve yordu ki elimde süründü resmen. 250 sayfa kızın evcil olmayan huysuz köpeğini okuduk. Bir ara bu kitap his-rom değil de bir köpeğin haşin hayatı falan mı diye sorgulamaya başladım. Karakterlerin aşkı inanılmaz samimiyetsiz ve yavandı. Kadının da adamın da davranışlarına akıl sır ermiyor mesela. Sen git adama platonik ol, evlenme teklifi et; sonra aman aşkımı anlamasın diye uğraş. Neden, sebebi neydi ki? Madem travmaların var neden adamla evlenmek istedin, bekar kalsaydın. O kadar cesaretin var da adama sevgini gösterme konusunda neden cesaretsizsin? Amaaaan vallahi bunaldım. His-rom'dan soğuttun beni Elizabeth Hoyt. Okuduğum ilk kitabındı. Daha da okumam senden hiçbir şey.