dilekce
@devitamini · 3ay
Takip Et
7/10
·
256 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 1. kitabı
Tess Gerritsen’ın kitapları içinde en az beğendiğim bunoldu. Yine sürükleyiciydi ama çok uzattı katil dıdısının dıdısı çıktı ve tatmin etmedi. Neyse ki kitap güzel bitti
Karanlığın Ayak İzleri
Tess Gerritsen · Doğan Kitap · 2020
1,653 okunma
2 beğeni
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap