·67 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2026 20:00 Bu güzel bir kitaptı. Doğada insanların hayvanlara zarar vermemesini anlatmaya çalışıyordu kahraman. Kızın sinirine giden bir şey olduğunda heryeri kırmızı görüp çok sinirleniyordu ve onun sinirine giden şey büyülü parmağı ile onlara türlü cezalar uyguluyordu benimde bu hoşuma gitti. Bence gerçektede böyle bir şey olması lazım. Kitabı herkese öneririm.