·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2026 21:27 Konusuyla dikkatimi çeken bir gizem hikayesiydi.
Kendini baygın halde,hiçbir şey hatırlamaz halde bulan bir genç kız soluğu "babası"nın yanında bir kulübede alır. Adam onun Mary Boone olduğunu söyler ama gerçek çok daha farklıdır.
Kitabın sonuna kadar yazarın da okurun inanmasını istediği şekilde kızın Lola olduğuna ikna olmuştum ama sonu beni şaşırttı.
Açıkçası sonunun "sonsuza dek mutlu yaşadılar" şeklinde bitmemesine sevindim çünkü klişe olacağından korkuyordum.
Kitap gerçekten sürükleyiciydi. Beni gayet tatmin etti,siz ne bekliyorsunuz?