3/10
·128 syf.··
2026 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2026 00:00
Edebiyat hocasının okuttuğu bir kitap. Şahsen kitabı sevmedim. Yazarın batı kültürüyle modernizmi aynı şeymiş gibi görmesini ve sadece kötülemesini, doğu kültürü daha iyi eski kafalı olmak daha iyi olduğunu göstermeye çalışmasını sevemedim. Dediğim gibi daha iyi göstermeye çalışmış hani savunduğu düşünceyi de hani gerçekten anlatabilse, anlatabilseydi daha güzel bir kitap olmayı başarırmış. En azından "Tamam benim düşüncelerime uymuyo ama o kadar iyi anlatmış ki sanırım artık bu fikre daha olumlu bakacağım" derdim. Bir de ana karakterimiz Neriman'da karakter gelişimi de yoktu saçma sapan bi hikaye duyduktan sonrası sözde doğruyu anlaması falan pek de mantıklı değildi, sırf babasını üzmemek için evlenmeyi kabul etti işte bence. Neyse kısacası kitabı sevmediğimi söyleyebilirim.
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202357,2bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.