Vallahi ben çok beğendim, puanı neden bu kadar az anlamadım. evet yazar uzatmış kitabı ama ilk defa sevindim böylesine uzun soluklu bir şey okuduğuma. ciddi söylüyorum bunu.
Kristin Hannah kadar dram yazmıyor ama yakındır tarzı ona. o yazarı sevenler bunu da sevecektir eminim. hemen 2 kitabını daha aldım yazarın. mutlaka okuyacağım onları da.
gerilim, dram, aile ilişkileri, toplumun iki yüzlülüğü, küçük kasabalar, Gizem temalı roman sevenlere tavsiye ederim.