·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2026 23:17 SELAMMMM Noktalı Virgül incelemesi ile geldimmm♡
Uzun zamandır okumak istiyordum fakat şimdiye nasipmiş♡
Kitap çok akıcı yazarın ilk kitabı olmasına rağmen bence çok güzeldiii♡
Kitapta sadece aşk değil arkadaşlık ve ailevi konularda aşırı ön plandaydı ve aşırı dengede olduğu için sıkmadan ya da baymadan okunabiliyordu.
Kitap elime ulaştığı gün hemen başına oturup okumaya başladım ve o günden beri aşırı büyük bir heyecanla okudummm♡
Karakterlere bayıldım çok güzel kurgulanmışlardı özellikle Sienna ve Aurora'nın dostluğuna bayıldım.
Özellikle Dylan ve Sienna'yı daha çok okumak isterdim ama zaten onlar içinde bir kurgu olacağı için onları daha detaylı tanıyacağız zaten bu yüzden bu kitapta onların arası anlatılması bile diğer kurguda öğreneceğiz♡
Sonu bence çok güzeldi her ne kadar ağlasam bile benim çok içime sindi özellikle son sayfalar mükemmeldi♡
SPOİLERRRRR️️️️
Xavier annesinin ölümü gibi Aurora'nınkinide görmesi ona ne gibi duygular yaşattı bunu biraz daha detaylı okumak isterdim ama olsunnn♡ Ayrıca son bölümü Xavier'in ağzından okumak üzdüü