O kadar güzel ki bu seri bir çok metefor var ve keşke ben yazsaydım dediğim bir kitap oldı çok sevdim çok şaşırdığım birkaç olay oldu bu yüzden sanki 2 kitap okumuşum hissiyatı verdi yani bu kadar olayı bir kitaba sığdırıp yormamak büyük başarı yazarı içtenlikle tebrik ederim aynı şekilde çevirmen ve editörüde