Ne yazacağımı inanın bilemiyorum tekrar tekrar okumak isteyebileceğim bir kitap. Ben okuldan , ondan, bundan zaman ayıramadığım için bir ay sürdü benim okumam ancak bir günde bile bitebilecek bir kitap. Son 80 sayfada ağlamaktan içim çıktı ama belki de benim fazla duygusal olmamdan kaynaklıdır:) Gerçekten çok tatlılardı hayalimde o kadar güzel bir evren yarattı ki kitap yapılmış olan filmi açıp izlemeyi hiç istemiyorum. Kitabın arka kapağında da dediği gibi korkmadan, çekinmeden, hayatını kendisi olarak gizlenmeden yaşamak isteyenler için yazılmış bir kitap. İyi ki de yazılmış. Umarım, elbet bir gün, kimi sevdiğimizle, kim olduğumuzla, doğumumuzla bize verilen özelliklerle yargılanmadığımız bir dünya mümkün olur...
Aristo ve Dante Evrenin Sırlarını KeşfediyorBenjamin Alire Sáenz