Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 15 Mart 2026 16:28 Merhabalar ezgi Akgül'den 'Kafayı yemeden yaşama sanatı' eserinin yorumuyla geldim .
Kitap adından da anlaşılacağı üzere 21. Yüzyılda kafayı yemeden yaşamak üzerine bize rehberlik ediyor.
Herkesin en iyi olmaya çalıştığı dünyada bizi durup ruhumuza kulak vermeye davet ediyor .
Cokkk beğenerek okudum . Kendisi bundan böyle baş ucu kitabım olur . Her ne kadar kişisel gelişim kitabı olsa da asla sıkıp bunaltmıyor . Aradan karıştırıp bir sayfa açtığınızda mutlaka size iyi gelecek bir satırla karşılaşıyorsunuz . Velhasıl kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutlaka edinin:)
~Bedenimizden ziyade ruhumuza libaslar dikmek , bizi gerçek manada tatmin edecek.
~Baslayacağımız ilk yer , bizim diye iddia ettiğimiz hiçbir şeyin aslında bizim olmadığını kabul etmek.
Kaybolan ruhlar çöplüğü sokaklar .
~Yanlızlık kalabalıkta kendine rastlamak ama yine de kendini tanıyamamak gibi...