·184 syf.····Okunma: 17 Mart 2026 11:50 Açıkçası bu kitap beni biraz tetikledi. Ölüm, yok olmak, geride bırakılanlar ifadelerinin oldukça can sıkıcı şekilde anlatılması okurken beni geren bir durum oldu. Aynı şekilde bir kedi sahibi olarak kedilerle ilgili bölümü okurken de mental anlamda çok zorlandım. Yine de bitirmek için okudum ama zordu yani . Gerek yokmuş böyle bir temaya bence, bilemedim.