P.A
" adam öldü kadın evlendi, kadın öldü adam delirdi "
Duygu ve Düşünce
·
95 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ah be güzel diziydi 🥺bu yaz yeniden izliycem
y 〃
Gönderi Sahibi
۶ৎMecbure۶ৎ yok seviyorum tabi bir çok kez izledim, ama sonu iyi değil 😅