insan dediğin şekle aşık olmaz, insan öze aşık olur
Neden güzellik denen şekile bu kadar heveslisiniz? Bir insan güneşide sever bulutuda sever İnsan bir çocuğun gülümsemesine de aşık olabilir. İnsan dediğin şekle aşık olmaz ki, insan dediğin öze aşık olur İnsan sevdiğine baktımı ilk yüreğini görür. Şeklini değil....
Aşk
··1 alıntı·
549 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu yüzden ne bir insana aşık oldum nede onun yaratığı bir şeyi sevdim
Yalnız prens umut
Gönderi Sahibi
Çok iyi
İspanyada şöyle söz vardır Umut ~ Bir insanı her şeyi ile sevip kabul edip hayata dahil edersen işte o zaman kaybedersin~
Ama insanlar o kadar güzelliğe bağlanmış ki çevresinde yanımda güzel bir kadın var dedirtmek istiyor yani demek istediğim bu sözü insanlar ne kadar kabul etsede içten öyle birşey değil.
Yalnız prens umut
Gönderi Sahibi
🥹🫶