Yazarın okuduğum ilk kitabı olay örgüsü güzeldi tam istediğim gibi ters köşe bir kitaptı en sonda nasıl yani dedim son ana kadar çözemedim olayı yazar bir zaman belirtmediği için zaten ters köşe oluyor güzel kurguydu açıkçası keyifle okudum diğer kitaplarını da okurum