Aslında serinin son kitabı için bir inceleme yazdım Gerçek Aşkın Laneti ama içim elvermedi ilk kitap içinde yazmaya geldim bakın arkadaşlar kitap o kadar iyi ki evrenden çıkamıyorum birde benim kitapları sözsüz müzikle okuma huyum var ve ben bu müzikleri daha sonra dinlerken… bu dünyadan kopuyorum kitabın o sahnelerini tekrar yaşıyorum hele bir tane var ki son kitabın son bölümünü okurken dinlemiştim “Lotus Blossom” arkadaşlar… her dinlediğimde JACKS BİRYERDEN ÇIKACAK GİBİ HİSSEDİYORUM YARDIM EDİN ckdkfk ya nolur okuyun pişman olmayacağınıza kalıbımı basarım
yazarın da ellerine sağlık bizleri mükemmel bir evrende yolculuğa çıkardığı için:)