·240 syf.····Okunma: 17 Mart 2026 13:35 Ben bu kitabı İngilizce orijinalinden okudum ve Eliza Clark’ın dilinin şiirselliğine hayran kaldım. Türkçe çevirinin de iyi olduğunu ve bu kişiselliği gerektiği gibi yansıtabilmiş olduğunu umut ediyorum
Bu bir öykü kitabı, 11 öykü var içinde ve her biri son derece itici, sevimsiz anti-kahramanların başrolde olduğu öykü; ancak bu anti-kahramanlar bir o kadar da gerçek. Hani hani yeraltı edebiyatı da bize ya da bazılarımıza zor, uzak hatta itici gelir ya (ben çok severim, kendimi katmıyorum bu gruba), yeraltı edebiyatı ne kadar gerçekse, bu kitapta o kadar gerçek. Her bir öykünün kahramanı aslında aramızda yaşıyor. Bizi rahatsız eden, Eliza Clark’ın son derece grafik tanımlamalarla, gerçeği gözümüze sokmuş olması. Kitabın herkese göre olmadığını kesinlikle söyleyebilirim, çok düşük puanlar verecek olanlar da vardır eminim. Ben çok severek okudum.