ortaokulda nöbetçiyken okumuştum peltek bi hocamız vardı çocuğu tekstilcilerin otobüsüne fln işiyodu bizim okuldaydı o da bana aferin demişti bunu okuduğumu görünce ama full atatürk kitabı yine tmm biz de atatürkü seviyoruz ama insan biraz latife hanım anlatır yakıştı mı ipek hanım