Puan vermedi·125 syf.····Okunma: 18 Mart 2026 02:30 Bu kitap benim için yanlış bir seçimdi.
Okurken kendime yakın hissettiğim,
hatta gerçekten yeni bir şey öğrendiğim tek bir satır bile olmadı.
En zorlayıcı tarafı ise dili ya da konusu değil,kurduğu mesafeydi.
Sürekli bir şeyler anlatıyor ama içine giremiyorsun.
Bu yüzden kitabı anlamak için değil,
bitirmek için okudum.
Belki daha akademik bir bakış arayanlar için anlamlı olabilir,ama insanı hissetmek ve anlamak isteyen bir okur için
fazlasıyla uzak ve yorucu.