Lisede rehber öğretmenim bir hikâye anlatmıştı. Hangi kitaptandı hatırlamıyordu ama ben o hikâyeye takılıp kalmıştım.
Bulmak için o yazarın neredeyse tüm kitaplarını okumaya başladım. Resmen tek derdim o hikâyeyi bulmaktı o zamanlar.
En son bir kitap kalmıştı. Ve o hikâye, o son kitabın son sayfalarındaydı.
Evet, sonunda buldum.
Ama şimdi dönüp bakınca…
O hikâyeyi hiç hatırlamıyorum.
Sadece o dönemi, o arayışı ve o sırada sürekli dinlediğim şarkıyı hatırlıyorum.
Galiba bazı şeyler, kendisinden çok hissettirdikleriyle kalıyor.
Akyaka-Azmak Nehri