Elveda ya şehri Ramazan
Gidiyor musun Ey Sevgili... Oysa her veda hüzün bırakır geride, Sen ise bayram bırakıp gidiyorsun. Gelişine sevinmek imandandır... Gidişine üzülmekse ibadet, Yolunu gözlemek Hasret, Kavuşmak vuslat... Ya Rabb! tekrarını yine ve yine nasip et...
1000Kitap
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.