Sizce gidene mi zor kalana mı?
1000Kitap
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
3.017 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kalana çünkü giden kalanı düşünerek gider ve Ya düşünmeden ama kalan gideni beklemek için kalır
Gitmek isteyip kalana, Kalmak isteyip gidene.
"Gitmek bir anlık mesele ama kalmak, her gün o boşluğun nöbetini tutmak. İnsanın her gün geçtiği, her köşesini bildiği o yerin birden yabancılaşması; bakıp da görememenin o sessiz gürültüsü... Giden yolunu alıp gider de, kalan o eksilen manzaranın altında ezilir kalır."
Giden seviyorsa gidene
İnsan bu soruyu ya birileri ondan gitmişken ya da kendisi birilerinden gitmişken sorar. O an canı çok yandığı için, aslında sadece içini rahatlatmak ve bencilce davranmamak adına birilerinden destek bekliyordur. Kısacası; insan hangi tarafta olursa olsun, ardında kalanları düşündükçe canı yanar ve en zoru da budur. Yine de biliriz ki; gönül yorulsa da, vaktinde vuku bulan her şeyde bir hayır gizlidir
Reklam
"Ayrılık sevdaya dahil"
kesinlikle kalana
Sevene zor...
Gidene