İnsan bu soruyu ya birileri ondan gitmişken ya da kendisi birilerinden gitmişken sorar. O an canı çok yandığı için, aslında sadece içini rahatlatmak ve bencilce davranmamak adına birilerinden destek bekliyordur.
Kısacası; insan hangi tarafta olursa olsun, ardında kalanları düşündükçe canı yanar ve en zoru da budur. Yine de biliriz ki; gönül yorulsa da, vaktinde vuku bulan her şeyde bir hayır gizlidir