Ortaokul zamanlarında Alacakaranlık serisine deli gibi takıntılı olan ben bir çırpıda bitirdim bu kitabı. Yazarın fantastik hayal gücü hoşuma gidiyor. Kütüphanemdeki 4.kitabı oldu. Şaşırtan bir hikaye değil ama insan zaman zaman zihnini hiç yormayacak hikayeler okumaktan keyif alıyor. Belki de bu yüzden son zamanlarda bitirdiğim en hızlı kitap oldu.
Radley Ailesi