Mehmet Kılıçaslan
@meki_022
Takip Et
ben de öle…
…seni artık tanıyamıyorum dediğinde ne kadar da haklıydın oysa. çünkü ben de seni bildikten -gördükten- sonra kendime hiç rastlamadım… -elif şafak : İskender-
Alıntı
4 beğeni
·
1 alıntı
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap