·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2026 22:55 Kitabı okurken değil de kitabı bitirince etkisine girdim. Öncelikle şunu belirtmeliyim Werther’in yaptıklarını onaylamıyorum. İnsan en çok kendisine değer vermeli. Öleceğini bile bile Lotte ve Albert’in bir şey yokmuş gibi davranmasını hazmedemedim. Werther’in Lotte’ye sürekli intihar edeceğini söylemesi aslında onu bu düşünceden çıkartmasını dilediğini düşünüyorum. Werther’in kendisine çok güzel bir hayat yaşatmasını isterdim…
Ölmeden önce Werther’in Lotte’ye yazdığı mektuptan alıntı ile bitiriyorum.
“Burada Lotte! Ölümün esrikliğini içeceğim soğuk ve korkunç kâseyi tutmak beni ürpertmiyor! Onu bana uzatan sensin, ben de almazlık etmiyorum. ”