Sibel Yaki
@Vazo_ · 3ay
Takip Et
Şekerin kim olduğuna karar veremediğimiz bir bayram şeyisi ;))
♡ Seviyorum! Ne kadar yorucuda olsa seviyorum. Evet evet, en çok bu karelerde olmayı seviyorum! 18.03.2026|Dragos
1000Kitap
10 beğeni
·
81 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
SEYYAH
👏
1