Merhaba. Biliyorum ortaokul düzeyinde bir kitap ama olsun. İnsan her yaştan kitap okumalı bence. "FATMA SEHER HANIM" kitabını aslında başka bir yazarın kaleminden okudum ama yazarın bu kitabını burada bulamadım. Bu kitabı dün sitenin önünde kitap satan üç yakın arkadaştan aldım. Onlar okumuşlar ve notlarını almışlar ki zaten not edilmesi gereken bir kitap. Dili de tam ortaokul seviyesine uygun. Ama beni ilgilendiren diğer tarafı Türk kadınının cesareti ve kahramanlığı, biz bu yüce gönüle sahip olduğumuz müddetçe bizi kimse yıkamaz. ÖNCE VATAN