Bu kız neden gecenin 3'ünde neden inceleme yazmak istedi diyebilirsiniz ama aylar önce okuduğum ve sabırsızlıkla devamını beklediğim serinin 2. kitabından birçok alıntı paylaşıp sonrasında inceleme yazmadığımı görmek beni bir anlığına şoka soktu ve evet buradayım.
kitabın nasıl başladığını söylemek spoiler ile olacağı için bu yüzden çok detaylı bir yorum yapamayacağım ama genel olarak bahsetmem gerekirse her yönden daha duygusal bir kitap olduğunu düşünüyorum gerek ana karakterler Ares ve Megan olsun gerek yan karakterler arasındaki ilişki olsun her şeyin genel olarak detaylandırıldığını düşünüyorum.
Ana karakterlerimiz Ares ve Megan arasındaki o duygusal bağın ama bir yandan da gururlarının getirdiği o geri çekilmişlik hissini okurken iliklerime kadar hissettim. ama yavaş yavaş birbirlerine karşı olan sevgileri nedeniyle yumuşak davranmaları ve birbirlerine karşı daha naif olmaları beni çok etkiledi.
Megan'ın bir yandan kendini koruması Ama bir yandan da kendi önceliklerini hiçe saymadan ilerlemeye çalışması, bununla beraber duygusal olarak iniş çıkışlarının olduğu bir döneme girmesi ve birkaç ihanetle yüzleşerek daha sert bir mizaca bürünmesi tam ona uyan birşey. bir yandan onun için çok yıpratıcı bir süreç gerçekten okurken sıkça empati yaptığım yerler oldu.
bir yandan yan karakterlerimizi Roberto ve Nancy arasındaki ilişkide çok tatlı ve çok naif olduğunu düşünüyorum Nancynin geçmişte yaşadığı travmalara rağmen Roberto'nun çok naif bir şekilde ve sabırlı bir şekilde yaklaşması beni çok etkiledi Ben zaten roberto'yu çok seven biriyim yan karakterler arasında.
sanırım genel olarak kitap yorumum bu şekildeydi.spoiler vermeden düşüncelerimi bu kadar aktarabildiğimi düşünüyorum ve serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.
Sena Nur Işık