·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mart 2026 14:41 Eserin tiyatro için yazılmış olması ,okuma şeklini farklı kıldı açıkçası . Bir roman ya da öykü gibi değil ;sahnede canlandırarak, olayları zihinde kurarak ve diyalogları bu şekilde değerlendirerek okumak gerekiyor. Bu durum da zaman zaman dikkat dağıtıcı ve yorucu olabiliyor .Kısaca eser, gerçeği söylemenin bedelini ve toplum baskısını güçlü bir şekilde yansıtan ,düşündürücü bir yapıttır.