Aşırı beğendiğim, hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı. Keşke devam serisi olsa. İnsanın içini sıcacık yapan huzur veren, mutlu, huzurlu hissettiren bir kitap. Bana aşktan çok dostluğun daha çok geçtiği bir kitap oldu. Okumaya doyamadım uzun süredir böyle güzel bir kitap okumamıştım.